به آموزشگاه زراعت یار خوش آمدید.

سبد (0)

افزونه پنل پیامک برای جوملا

افزونه جامع پنل پیامک برای جوملا افزونه ای است که مدتها بسیار از کاربران جوملایی منتظرش بودند. جوملا سیستم مدیریت محتوای تحت وب می باشد که مدیریت و انتشار آسان مطالب را امکان پذیر می سازد، بوسیله امکانات گسترده با ابزار های خود امکان گسترش آسان نرم افزار را فراهم کرده است. جوملا یکی از نرم افزار های قدرتمند آزاد و متن باز به زبان php برای مدیریت محتوای اینترنتی  ( cms )  می باشد. قدرت جوملا درعین سادگی و کاربر پسندی موجب محبوبیت آن شده است. با جوملا می توانید وب سایت ها و سامانه های تحت وب قدرتمند و ارزشمندی را ایجاد کنید. جوملا در یک چارچوب نرم‌افزاری تحت وب مدل- نما- کنترل ‌گر ساخته شده که می‌تواند به طور مستقل از سیستم مدیریت محتوا استفاده شود.

با استفاده این افزونه پنل اس ام اس خود را در وب سایتتان فراخوانی خواهید کرد ! سیستم های ارسال انبوه، دریافت و... تماما از خود مدیریت جوملا انجام میگیرد. بر روی هسته ی مرکزی جوملا امکان ارسال پیامک نیست اما تمامی کاربران جوملایی می توانند از طریق ماژول پیامکی جوملا که برای شما به صورت رایگان فراهم آوردیم، استفاده کنند و cms خود را مجهز به این امکان با ارزش کنند.

همچنین سیستم هایی همچون خبرنامه پیامکی و ... همگی در این سیستم درنظر گرفته شده است. یکی  از تغییرات و امکانات مهم جدیدی که در این افزونه وجود دارد امکان ارسال انبوه از پنل مدیریت میباشد.

قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching  )، ایجاد فهرست خودکار، تالار گفتگو، نظر سنجی، ارسال خبر از طریق قالب RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد ( از جمله فارسی ) است. با استفاده از افزونه جوملا! دیگر نیاز نیست برای انجام کارهایی مانند ارسال تیکت، تغییر نام کاربری و رمز عبور، فیلترگذاری پیامک، ارسال اس ام اس، تغییر پسورد، ارسال و تنظیم پیامک های شرطی، دریافت پیامک، به سامانه پیامکی خود متصل شوید، بلکه می توانید همه این کارها را از طریقه این افزونه به راحتی انجام دهید.

همچنین یکی دیگر از نکات بزرگی که در این سیستم وجود دارد قابلیت اتصال و هماهنگی با چندین افزونه پرکاربرد جومولایی بوده که میتوان از آنها به کامپوننت فروشگاه سازهای هیکاشاپ، ویرتومارت، جومشاپینگ، کامپوننت فرم ساز، کامپوننت سامانه پشتیبانی آنلاین و ... اشاره کرد.

با توجه به تعدد شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه در اینترنت و تنوع وب سرویس های آنها، نوشته شدن و آماده بودن کدهای قابل استفاده برای اتصال به پنل ارسال پیامکی که از آن خدمات دریافت می کنید، یک امر الزامی به نظر می رسد. از همین رو شرکتهایی که سامانه های ارسال و دریافت پیامک ارائه می دهند، افزونه های قابل اتصالی را برای مدیران و طراحان وب سایتهایی که از CMS جوملا استفاده می نمایند، تهیه نموده که با دریافت و نصب آن و تنها با وارد نمودن پارامترهای اصلی مانند نام کاربری و رمزعبور، امکان ارسال پیام کوتاه از داخل سایت به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی تابان اس ام اس می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین کرده و برای کسب درآمد بیشتر شما را راهنمایی کنند.

امکان گرفتن خروجی اکسل از کاربران :

یکی از مهمترین موارد مورد نیاز مدیران سایت ها امکان گرفتن یک خروجی اکسل از کاربران می باشد که در این افزونه این مورد اضافه گردیده و شما می توانید یک خروجی اکسل شامل نام ، ایمیل ، نام کاربری و شماره موبایل کاربران داشته باشید. بنابراین این افزونه یک افزونه اکسپورت و خروجی اکسل فارسی از کاربران نیز می باشد.

پشتیبانی از خطوط خدماتی و دریافت خط خدماتی رایگان:

این افزونه از خطط خدماتی نیز پشتیبانی میکند و می توانید به راحتی فیلتر های تبلیغات را دور بزنید و مطمئن شوید پیام به دست کاربرانتان می رسد.

افزونه در حقیقت اسکریپت های کوچکی هستند که به هسته جوملا اضافه شده و امکانات جدید را به شما عرضه میدارند یکی از عواملی که باعث گشته است تا سیستم مدیریت جوملا  دارای قدرت بیشتری نسبت به سایر سیستم های مشابه شود وجود بیش از ۹۰۰۰ افزونه در حال حاضر میباشد . یک افزونه میتواند ماژول، کامپوننت و یا یک پلاگین باشد. یکی از این افزونه که کاربرد بسیاری دارد افزونه ارسال پیامک جوملا است که شرکت تابان اس ام اس با توجه به محبوبیت بالا جوملا این افزونه را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است

در این مقاله قصد داریم ماژول پیامک جوملا را به شما معرفی کنیم و امکانات ماژول پیامکی جوملا را توضیح دهیم، لازم به ذکر است که ماژول پیامک جوملا به صورت رایگان در اختیار کاربران تابان اس ام اس قرار می گیرد و افزونه پیامکی جوملا با ماژول ثبت نام از طریق شماره موبایل در جوملا سازگاری کامل دارد.

معرفی پلاگین پیامک جوملا:

قابل نصب ماژول پیامک در جوملا نسخه ۲٫۵ و ۳

مشخص کردن تعداد پیامک ارسالی از طریق Cms جوملا

مشخص کردن تعداد پیامک دریافتی

ثبت دسترسی کاربران، همکاران و مدیران

قابلیت تشخصی شماره های اشتباه و اعلام تعداد شماره های هشدار

میز کار افزونه پیامک جوملا

ارسال سریع پیامک تکی و انبوه از پیشخوان جوملا

نمایش نام کاربری، خط اختصاصی و اعتبار پنل پیامکی

دسترسی سریع به بخش های افزونه پیامک جوملا

امکانات دفترچه تلفن در کامپوننت جوملا

تطابق دفترچه تلفن سامانه با جوملا

امکان جستجو و مرتب سازی دفترچه تلفن

ایجاد دفترچه تلفن با قابلیت دسته بندی

امکان ارسال پیامک تکی به اعضاء دفترچه تلفن

امکان ارسال پیامک به اعضاء منتخب دفترچه تلفن

امکان ارسال پیامک انبوه به اعضاء دفترچه تلفن

امکان ایجاد خبرنامه پیامکی در سایت به صورت مجزاء

ماژول همراه جهت ایجاد خبرنامه

امکان ارسال خودکار پیامک خوش آمدگویی به اعضاء جدید خبرنامه

مشخصات افراد

نمایش تعداد و مشخصات دفترچه تلفن

امکان جستجو و مرتب سازی دفترچه تلفن

پیامک های ارسالی

نمایش پیامک های ارسالی سامانه پیامک

نمایش گزارش پیامک های ارسالی

پیامک های دریافتی

نمایش پیامک های دریافتی سامانه پیامک

درج نام کاربری، رمز عبور و خط اختصاصی سامانه پیامک

بهینه سازی کد ها و سرعت کامپوننت در بارگزاری

میز کار

ارسال سریع پیامک تکی و انبوه (+فلش)

دانلود ماژول پیامک جوملا

این ماژول به صورت رایگان در اختیار کاربران تابان اس ام اس قرار می گیرد، پس از خرید سامانه پیامک از سایت تابان اس ام اس، از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا لینک دانلود ماژل برای شما ارسال شود.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در راه اندازی افزونه پیامک جوملا از طریق تیکت در قسمت پشتیبانی سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

کاربران محترم افکار نیوز جهت مشاهده قیمت پنل اس ام اس  به سایت تابان اس ام اس مراجعه نمیید و با کد تخفیف afkarnews میتوانند 20% تخفیف بگیرید کافیست به سایت tabansms.com مراجعه نمایید مشاوره رایگان 02191099991  می باشد.

لطفا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد سایت شوید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان