به آموزشگاه زراعت یار خوش آمدید.

سبد (0)

استفاده از کودهای شرکت Miracle-Gro

آموزش کاربرد کودهای شرکت  Miracle Gro

Miracle-Gro حاوی ترکیباتی از کودهای مختلف است که خاک را تغذیه و باعث رشد سریع تر گیاه  و همچنین باعث افزایش تعداد گیاهان سالم می شود. 

مراحل  استفاده از کودهای شرکت Miracle-gro

  1. Image titled Use Miracle Gro Step 1
    1
    یک دستگاه تست خاک از فروشگاه های کشاورزی تهیه و یا به آزمایشگاه خاکشناسی، برای تست خاک مراجعه کنید. آزمایش خاک،  آن دسته از مواد مغذی که خاک شما دچار کمبود است را مشخص می نماید.
     
  2. Image titled Use Miracle Gro Step 2
    2
    محصولی از  Miracle-Gro را انتخاب کنید که حاوی نسبت صحیحی از مواد مغذی موردنیاز خاک شما باشد. به عنوان مثال، مواد مغذی موجود در Miracle-Gro با نسبتهای 15-30-15، بدین معنی است که این نوع کود انتخابی شما، حاوی 15٪ نیتروژن، 30٪ فسفات و 15٪ پتاسیم می باشد. نتایج آزمایش خاک خود را با نسبت های ذکر شده در محصولات مختلف Miracle-Gro مقایسه کنید تا مطمئن شوید ترکیبات موجود در محصول انتخابی، متناسب با نیازخاک شما می باشد.
     
  3. Image titled Use Miracle Gro Step 3
    3
    دستورالعمل نوشته شده بر روی محصول Miracle-Gro خریداری شده را بدقت بخوانید. اکثر محصولات Miracle Gro برای هر گالن آب که معادل 3.78 لیتر است یک  پیمانه اندازه گیری همراه با محصول دارند.
     
  4. Image titled Use Miracle Gro Step 4
    4
    گرانول ها و آب را بخوبی با هم مخلوط کرده تا محلول کاملاً حل شود.
     
  5. Image titled Use Miracle Gro Step 5
    5

    گیاهان  خود را با محلول تهیه شده آبیاری، تا ریشه ها در محلول خیس شوند.
     
  6. Image titled Use Miracle Gro Step 6
    6
    دستورالعمل های روی پاکت های کود را درباره ی میزان کاربرد و نحوه ی استفاده از آنها را بخوانید. همچنین باید درباره ی نیازهای تغذیه ای خاص گل و گیاهان و درختان خود تحقیق کنید تا درباره میزان کاربرد کوداطلاعات کافی داشته باشید.

لطفا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد سایت شوید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان