به آموزشگاه زراعت یار خوش آمدید.

سبد (0)

ارسال گل رز به صورت آنلاین

مراحل ارسال گل رز به صورت آنلاین

امروزه  خدمات آنلاین، امکان ارسال گل رز برای مناسبت های مختلف را فراهم کرده است.گل رز بیشتر به عنوان نماد عشق شناخته می شود اما برای تشکر، قدردانی و حتی وفات نیز از آنها استفاده می شود.

 

مراحل ارسال گل رز به صورت آنلاین

  1. Image titled Send Roses Online Step 1
    1
    تصمیم بگیرید برای چه کسی و به چه مناسبتی  میخواهید گل بفرستید.  
     
  2. Image titled Send Roses Online Step 2
    2
    مطمئن شوید که اطلاعات  این دریافت کننده خوش شانس  ازجمله  نام و آدرس به صورت کامل  ذکر شده است. در اغلب موارد  ذکر شماره تلفن هم ضروری است تا در صورت  نیاز با  دریافت  کننده تماس گرفته شود.
  3. Image titled Send Roses Online Step 3
    3
    کارت اعتباری خود را آماده کنید.
     
  4. Image titled Send Roses Online Step 4
    4
     چندین سایت  های مختلف گل را بررسی  و قیمت ها و  محصولات را  مقایسه کنید.  اغلب تفاوت قیمت زیادی بین محصولات مشابه وجود دارد.
     
  5. Image titled Send Roses Online Step 5
    5
    هنگامی که سایت مورد نظر را انتخاب کردید، به دنبال کد تخفیف در سایت بگردید .احتمالاً  کدی با 10تا 15% تخفیف را خواهید یافت.
  6. Image titled Send Roses Online Step 6
    6
     هر نوع هدیه ی دیگری که می خواهید، همچون عروسک، گلدان و ... را  انتخاب کنید. سایت های زیادی در زمینه ارسال آنلاین گل  وجود دارند که در کنار  گل  هدایایی همچون  شکلات های فانتزی، سبد گل، عروسک و ... را نیز ارائه می دهند. هر چند ممکن است  خرید گلدان های فانتزی کمی گران باشد ولی اگر گل را  به محل کار کسی میفرستید  بهتر است که  آن را همراه با یک گلدان سفارش دهید.
     
    Image titled Send Roses Online Step 6Bullet1
  7. Image titled Send Roses Online Step 7
    7
     به متنی که می خواهید روی کارت بنویسید کمی فکر کنید. اگر  نمیتوانید یک متن  زیبا از جانب خود بنویسید می توانید از  کارت  های تبریک آماده استفاده کنید و یا یک بیت شعر روی آن بنویسید. این متن، احساس واقعی شما را بیان می کند و به همین دلیل است که  آن را همراه گل های رز ارسال می کنید.

لطفا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد سایت شوید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان