به آموزشگاه زراعت یار خوش آمدید.

سبد (0)

نکات طلایی قبل از خرید لوله درجه 2 پلی اتیلن

در مورد لوله پلی اتیلن همه ما اطلاعات زیادی داریم و در صنایع مختلف از آن استفاده میکنیم، ولی حرف و حدیث های زیادی در مورد لوله درجه 2 پلی اتیلن موجود است که ما در این مقاله میخواهیم نکات طلایی و کاربردی رو برای شما بیان کنیم، تا انتخاب دقیق و گول حرف های بی ربط فروشنده ها را نخورید پس با ما همراه باشید.

 نکات طلایی قبل از خرید لوله درجه 2 پلی اتیلن

نوع تولید لوله پلی اتیلن

معمولا لوله پلی اتیلن از مواد نو و  خیلی هم با کیفیت تولید میشوند، موادی که در تولید این لوله ها استفاده میشود در برابر نور خورشید بسیار مقاوم، در برابر ضربه های سنگین سگ جان، مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی، بیشترین درص استفاده از این لوله های برای انتقال آب میباشد. اما کیفیت لوله درجه 2  پلی اتیلن نسبت به درجه 1 ضعیف تر میباشد، اما این موضوع به این دلیل نیست که نباید از آن استفاده کنیم که در ادامه به آن میپردازیم.

کیفیت لوله درجه دو پلی اتیلن

همانطور که متوجه شده ایم که لوله های پلی اتیلن درجه 1 از مواد کاملا استاندارد و درجه 1 تولید میشود بخاطر همین هم طول عمر و مقاومت های بسیار بالایی دارند که در اینده هم به کیفیت مواد اولیه آن افزوده خواهد شد، اما کیفیت و مواد تولیدی لوله درجه 2 پلی اتیلن کشاورزی نسبتآ ضعیف هست، ولی میتوان با مواد های مختلف آن را به یک لوله با کیفیت برای استفاده در مصارف کشاورزی نمود، که تمام این موارد برمیگردد به تولید کننده لوله پلی اتیلن که از چه موادی استفاده میکنند و آن لوله را برای چه کاری اماده میکند، تمام نشده با من باشید تا بهتون بگم.

 نکات طلایی قبل از خرید لوله درجه 2 پلی اتیلن

نقش مواد اولیه در کیفیت لوله درجه 2 پلی اتیلن

مواد اولیه برای تولید هر محصول یکی از مهمترین فاکتور ها میباشد و این موضوع  در تولید لوله درجه 2 هم صدق میکنه، برای اینکه بتوانیم یک لوله با کیفیت و ارزان تولید کنیم با بدانیم که آن لوله از چه موادی تولید میشود، شما میدانید که لوله درجه 2 از بازیافت لوله پلی اتیلن استاندارد، بازیافت نوار تیپ آبیاری قطره ای، بطری های پلاستیکی و انواع محصولات که از جنس پلی اتیلن و پلاستیکی هستند تولید میشود، که بازیافت لوله پلی اتیلن استاندارد و نوار تیپ در کیفیت لوله درجه بسیار مهم هستند.

نکات طلایی قبل از خرید لوله درجه 2

تا اینجا ما در مورد مواد لوله درجه ، کیفیت های متفاوت آن صحبت کرده و متوجه شدیم که لوله درجه 2 میتواند در کیفیت های مختلف تولید شود که ما باید آن را مشخص کنیم که در چه کیفیت تولید شود. نکاتی به شما میگم خیلی کم در مورد آن صحبت شده است پس با من همراه باشید.

1- از شرکت های معتبر خرید لوله درجه 2 انجام بدهید.

2- با فروشنده صحبت کنید و در مورد طرح و سیستم آبیاری خود به آن توضیح دهید.

3- فشار کاری را حتما باید مشخص کنید تا مشکل فشار کاری نداشته باشید.

4- تا جاییکه میتوانید از جای خرید کنید که از مواد بازیافت نوار تیپ و لوله درجه 1 استفاده کنند.

5- ارزان بودن لوله نشانه استفاده از مواد بی کیفیت میباشد.

نکته مهم

لوله پلی اتیلن درجه دو را برای چاه های آب استفاده نفرمایید زیرا کیفیت این نوع لوله ها مناسب چاه نمیباشد و اگر هم از مواد با کیفیت تولید شده باشند در اینده دچار مشکل خواهید شد. توصیه میشود برای چاه آب از لوله استاندارد و یا آهنی استفاده شود.

 نکات طلایی قبل از خرید لوله درجه 2 پلی اتیلن

شرکت های معتبر تولید کننده لوله درجه 2 پلی اتیلن

تولید کننده های فراوانی در زمینه لوله پلی اتیلن در ایران عزیزمان وجود دارند اما انتخاب شرکت معتبر در زمینه تولید لوله پلی اتیلن کار مهمی است، معتبر ترین شرکت های تولید لوله پلی اتیلن عبارت اند از: شرکت محترم تی اف پی، شرکت محترم پی اف پی، شرکت محترم توسن صنعت، شرکت محترم رودینه و انواع برند های دیگر که شما میتوانید برای دریافت قیمت روز لوله پلی اتیلن درجه 2 با آن ها در تماس باشید

خرید لوله پلی اتیلن درجه 2 کشاورزی

برای دریافت قیمت  لوله پلی اتیلن و ثبت سفارش کافیست تا وارد سایت رودینه شوید در قسمت محصولات و یا درسته بندی لوله، میتوانید لوله مورد نظر را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید و یا جهت دریافت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی سایت رودینه در تماس باشید.

منبع:   https:/Rodineh.com

لطفا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد سایت شوید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان