به آموزشگاه زراعت یار خوش آمدید.

سبد (0)

آموزش پرورش گل همیشه بهار کوهی

مراحل رشد گل همیشه بهار کوهی

آرنیکا یا گل همیشه بهار کوهی (Arnica Montana) یک گیاه همیشگی و همه ساله است، که در ارتفاعات اروپا، کانادا و ایالات متحده یافت می شود. گل همیشه بهار کوهی، گیاهی بومی  اروپای مرکزی است که قرنها در پزشکی و برای پوست و زیبایی نیز استفاده شده است و زمانی که به صورت موضعی از آن ستفاده شود، بسیار التیام بخش می باشد. اگر می خواهید گل همیشه بهار کوهی را در باغچه ی خانه یتان رشد دهید، باید در یک منطقه آب و هوایی سرد باشید. 

مراحل پرورش گل همیشه بهار

  1. آموزش پرورش گل همیشه بهار مرحله 1
    1
    برای کاشت  گل همیشه بهار کوهی می توان از نهال گیاه یا از روش تقسیم ریشه یک گیاه موجود و در دسترس تان، استفاده کنید. 
    • در حالی که  گل همیشه بهار کوهی می تواند از طریق بذر رشد کند، اما جوانه زدن آن تا دو سال ممکن است طول بکشد، بنابراین باید صبور باشید! اگر قصد کاشت بذر (خرید آنلاین بذر همیشه بهار از سایت زراعت یارگل همیشه بهار کوهی را دارید باید در اوایل بهار  یک سینی کم عمق را با قسمت های مساوی از لوم، ماسه و ذغال سنگ پر کنید، و کاشت را انجام دهید. تا اواسط بهار سینی  گل همیشه بهار کوهی را در یک شاسی سرد یا یک گلخانه نگهداری کنید.
     
  2. آموزش پرورش گل همیشه بهار مرحله 2
    2
    محل مناسبی برای رشد گل همیشه بهار کوهی را انتخاب کنید. گل همیشه بهار کوهی به خاک ماسه ای که غنی از هوموس و زهکشی عالی است، نیاز دارد. گل همیشه بهار کوهی موقعیت آفتابی (نور کامل) را ترجیح می دهد و البته نور غیر مستقیم را نیز تحمل خواهد کرد.
     
  3. آموزش پرورش گل همیشه بهار مرحله 3
    3
    گل همیشه بهار کوهی را هفتگی آبیاری کنید. برای رشد گل همیشه بهار کوهی، خاک باید مرطوب نگه داشته شود.
     
  4. آموزش پرورش گل همیشه بهار مرحله 4
    4
    در مورد کوددهی گل همیشه بهار کوهی نگران نباشید. گل همیشه بهار کوهی  از گیاهانی است که در ارتفاعات رشد می کند، بنابراین این گیاه می داند که چگونه بدون کود بتواند رشد کند.
     
  5. آموزش پرورش گل همیشه بهار مرحله 5
    5
    گل های همیشه بهار کوهی را برداشت کنید. گل های گل همیشه بهار کوهی  را می توان در اواسط تا اواخر تابستان برداشت کنید. ریشه ها را می توان زمانی که برگ ها در پاییز از بین رفتند، برای تکثیر از روش تقسیم ریشه، از خاک بیرون بکشید. از گل های گل همیشه بهار کوهی  برای تزیین یا خشک کردن استفاده کنید.

لطفا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد سایت شوید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان